Ledig idag.

God morgon alla lediga och icke lediga.
Ligger nu i Christoffers säng och jäser efter en enorm american breakfast vi fick eftersom att Christoffer fyller år. Måste säga att tjocka pannkakor med lönnsirap var otroligt gott.
Idag blir det att springa lite på stan, (mamma kanske följer med, vet dock inte ännu) och ikväll ska jag iväg och rida med Moa, det ska bli kul. När man bara rider en gång i veckan så känns det som att det är så långt mellanrum mellan gångerna.

Men först av allt så ska jag spela lite Guitar Hero, love it!
Är det någon annan som är helt beroende av det?




Jag köper väl säkert något på stan, det får ni se ikväll, och även gårdagens outfit.
Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha. Jo. Det gör jag. :-D

Tjenis!

2008-08-29 @ 09:22:40
URL: http://creativity.blogg.se/
Postat av: Anton

Jo.. Förresten..

Guitar Hero = Hejdundrandes kul. Om du inte redan viste det. :-P

2008-08-29 @ 09:26:03
URL: http://creativity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0