A family day.

Gud va dålig jag är på att uppdatera, kanske är för att jag jobbar 8-17 måndag till fredag i två veckor nu (APU.n). Igår var jag dessutom och red, så då kom jag hem, åt och åkte iväg till stallet.

Idag har jag varit med familjen på SSAB dagen, dom har det för alla anställda varje år runt jul, det är faktiskt ganska roligt även om det mest är för småbarnen, men lite barnslig måste man ju få vara, eller hur? Lite senare ikväll har jag blivit tvingad till Christoffer eftersom att hans föräldrar typ ska bort på middag och han vågar inte vara hemma helt själv ;P Självklart ska jag bänka mig framför deras TV och se finalen av Stjärnor på is, HEJA MARKUS FAGERVALL! Han är heeeet xD

Hur ser eran lördag ut?


Christoffers framtida karriär? x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0