Almost christmas!

God kväll!
Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, fy på mig. Men nu i helgen har jag bara varit med Christoffer och spelat Guild Wars ;D Igår var vi och fikade innan jag åkte iväg och red för sista gången den här terminen, fick Bo Kasper, blev tvingad xD men det fick faktiskt ganska bra, han är bara så himla feg, flyger i taket om någon ställer sig upp på läktaren. Idag gick vi på stan bland allt folk och köpte julklappar åt Christoffers föräldrar, själv köpte jag bara lite inslagningsgrejer. Tänk att det är jul om bara fyra dagar, snacka om att jag längtar! Sen blir det mellandagsrea och Östersund, ska också bli otroligt roligt.

Såg just att Love Actually är på TV4, så jag ska springa iväg och se på den. Julpussar på er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0