Another sunday

Ännu en söndag har passerat. Ska jag vara helt ärlig så har jag sovit bort hela dagen! Vaknade första gången vid nio, satte på tvn och sen somnade jag och sov till ett-tiden. Efter det har jag bara legat och kollat på tv tills mamma kom in på rummet vid fem och sa att vi skulle och äta hos Arnes mamma, då vare bara att klä på sig. När vi kom hem har jag bara suttit och knåpat på en ny design som är klar nu. Blev inte så himla nöjd, fast jag blir aldrig nöjd ^^

Imorgon ska jag på stan och köpa lite stuff som behövs inför resan, sen blir det bara till att packa allt. Jag hatar att packa, vet aldrig vad jag ska packa och det är alltid något som glöms. Åker på tisdag klockan 11.50 och är framme i Östersund 21.55, nästan 11 timmar lång resa. YIPPIE! En positiv sak är att jag har med mig datorn, och om det finns plats så kommer jag att sitta i affärsklass mellan Luleå och Umeå (byter buss i Umeå) och på bussen mellan Umeå och Östersund så finns det trådlöst internet, så då kan jag bomba er med blogginlägg och kanske lite roliga bussbilder. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0