Dåligdag.se?

God kväll cutiepies!
Denna dag har verkligen inte varit en bra dag. Det börjar med teoriprov i datakunskap som jag totalt failar på, fick blackout efter ca 3 frågor, sen får vi veta vårat svenskabetyg på debatten, personligen tyckte jag att jag ägde totalt men fick trots det ändå bara VG vilket jag blev grymt besviken på. Den dåliga dagen började väl egentligen redan igår då jag fick veta att jag bara fick VG på Excelprovet som jag också ägde på, jag gjorde inte ETT enda fel, trodde jag. Men tydligen hade jag missat ett litet dollartecken, trots att jag hade visat att jag kunde hantera dollartecken så fick jag ändå bara VG vilket betydde att jag inte kunde få MVG på kursen. Så den dåliga dagen började redan igår och jag somnade arg som fan.

Hur som helst, inte mer om det nu, ska försöka förtränga den här dagen. Imorgon börjar i alla fall min apu på HS Copy nere i norra hamn, ska faktiskt bli ganska roligt att få göra något annat än bara skola skola skola. Min handledare verkar jättetrevlig, dock får jag ingen sovmorgon utan ska vara där vid åtta-tiden imorgon. Inte skoj. Jag tror nog jag ska gå och lägga mig ganska snart eftersom att jag har sovit jättelite dom senaste dagar och börjar känna av det. Man vill ju inte vara helt nerdrogad första dagen på apun då man vill göra ett bra och seriöst intryck. Wish me luck! Imorgon ska jag även gå och köpa julklapp åt Christoffer, vet vad jag ska köpa nu men jag kan inte säga det eftersom att han sitter bredvid mig. hehe. Ska även gå och köpa garn eftersom att jag har bestämt mig för att sticka mig själv en gosig halsduk och som tur var så hade mormor stickor åt mig, så det slipper jag köpa. Känner verkligen att jag vill börja pyssla mer med saker, göra smycken, sticka, sy, allt möjligt. Har ni några förslag på vad jag kan hitta på för kul att sysselsätta mig med?

Nä, nu ska jag börja dra mig mot sängen och ett mycket varmt och fluffigt täcke. Hoppas ni sover gott. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0