From yesterday it's coming

Första december kära vänner, bara 24 dagar till jul och 19 dagar till jullov. Ni anar inte hur mycket jag längtar! Julen ska firas hemma med familj och det nya året firas i Östersund tillsammans med Christoffer och hans vänner. Tror jag ska gå och kolla efter lite julklappar idag, ska dock bara köpa åt typ Christoffer och Doodely, antagligen åt pappa också eftersom att jag mest troligt firar jul med honom också. Till Christoffer ska jag nog köpa en bok som han vill ha eller en tjock, mysig stickad kofta, kanske världens opersonligaste julklapp men hans föräldrar ska köpa typ parfym åt honom (ska tipsa om Jean Paul Gaultiers Le Male) så det kan man ju inte köpa, men jag tycker att en kofta låter ganska bra, eller en riktigt snygg t-shirt från Carlings kanske? Vi får se, ska gå på klappjakt någon dag nu i veckan.

Vad önskar ni er och vad ska ni köpa åt era nära och kära? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0