Hit me baby one more time!

God kväll.
Denna dag har varit otroligt bra måste jag säga. Var ju som vanligt trött på morgonen, och såklart fick jag sitta och laminera i ca 3 timmar, segt segt. Men jag hade sällskap av en snubbe som extrajobbade där ett tag. Lunch åts på MAX (det var hundra år sen!) tillsammans med Christoffer, sen tog jag lite extra lunch och vi gick på Smedjan och kollade på julklapp åt pappa, vet dock inte vad jag ska köpa åt dom. Efter lunch fick jag binda lite böcker, då kom chefen och frågade om jag kunde tänka mig att extrajobba där om det behövdes någon gång, SÅKLART JAG VILL! Så han tog mitt namn och telefonnummer, hoppas att dom ringer snarast. hehe. När jag skulle gå på toa så ropade han in mig på sitt kontor (oj så fel det låter.) och gav mig ett litet fyrkantigt kuvert och sa att det var för att jag har jobbat så bra. Man kunde ju ana att det var pengar, kanske sådär tre-fyra hundra, det sitter ju superfint nu när man är fattig inför jul. Men vet ni vad, skit i lådan det var fasiken ETT TUSEN FEMHUNDRA FREAKIN' KRONOR! Liksom AH MAH GADH! Man kunde ju inte låta bli att flina. Så resten av dagen blev rena rama himmelriket. Direkt från jobbet till stallet där vi tränade bakdelsvändningar, jag fick Fakir (han är ENORM!, ca 175cm i mankhöjd, det är stoooort!) och det gick faktiskt ganska bra, fick lite beröm för att jag inte spände mig så mycket vilket är något jag gör ganska ofta.

För att då sammanfatta denna dag i ett ord: GOOOOOOD!
Nu ska jag lägga mig och mysa med Christoffer och Cesar och imorgon blir det stan med min kära moder.
Vad ska ni göra? Någon luciavaka på gång?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men åh vad kul för dig! =)

2008-12-13 @ 14:25:25
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0