Make this go on forever

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, kände att jag tog lite ledigt från bloggen eftersom att jag och Christoffer firade två år igår, det var verkligen jättemysigt! I present fick jag ett par Steven Shein örhängen med hjärtan och hästar på, har velat ha dom hur länge som helst! På förmiddagen gick vi en liten sväng på stan och jag letade efter en nyårs outfit som jag tillslut fann. Det blev ett spetslinne från Vila som jag ska ha med mina stentvättade Cheap Monday jeans och kilklackar från H&M. Efter det gick vi och handlade lite till pannacottan som vi skulle göra, vit choklad pannacotta! Egentligen skulle vi även laga något gott hemma, men vi hade inga idéer så vi gick på Thai Thai och åt istället. Hur gott som helst! Sen hade vi det bara mysigt och spelade lite Guild Wars (typiskt oss xD)

Kommentarer
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Så känner jag med, men den lär ju komma ut på film så småningom så då kan man ju hyra/köpa den!

2008-12-16 @ 21:30:14
URL: http://illapissat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0