Mellandags-shopping.

Phew! Att folk inte kan ha något annat för sig än att gå på mellandagsrea xP Jag har slagits, knuffats och svettats. På Gina Tricot gick det inte ens att gå in på, så jag skippade det. Men jag hittade faktiskt lite grejer som jag köpte. En kofta från Lindex, två t-shirtar från Merde och en stor, jättegosig sjal från BikBok. Köpte även en glittrig prydnadsren som var på rea från Åhlens och en ny burk med Lee Stafford kladd ;) Hittade även ett par mockasiner för 300:- på Vagabond, dum som jag var så köpte jag dom inte, men om dom finns kvar imorgon (hoppas hoppas!) så ska jag köpa dom.

Har ni varit på mellandagsrea?


Allt detta för strax under 700:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0