On a rainy monday.

(... fast nu är det ju faktiskt onsdag.)

Idag var det då första dagen på min APU-plats HP Copy. Jag fick en liten rundtur av en tjej, sen fanns det inte så mycket att göra så jag satt och kollade på någon som höll på att göra en stor väggvepa till Colorama. Någon timme innan lunchen så fick jag hjälpa en kille att skriva ut STORA, inte affischer, men ja, till Banverket och sen skära till dom, fortsatte med det efter lunch då jag också fick stoppa upp gud va heter dom, typ ett klistermärke som täcker hela dörren xP ett sånt i alla fall som föreställde ett lejon, svettigt svettigt. Magnus som killen hette har sagt att jag ska få en egen sån, så jag fick sätta mig vid en dator och hitta en bild som jag ville ha, valde en bild på Totoro, så imorgon ska jag nog få skriva ut den ^^

Efter jobbet (kan man säga så? xP) så gick jag till Kupan och köpte mig ett par snygga skor. Hittade även en stor "kula" på Chinatown som jag nu har gjort till ett halsband. För er som inte ser så är det en glad panda på den :) Köpte även en t-shirt från H&Ms killavdelning, men den visar jag nog imorgon.

Skorna, 50:-             Pandahalsbandet.
Usch, jag skäms över kvalitén på min mobilkamera, hade tänkt tigga en Samsung Touchwiz av familjen. Tillsvidare får ni tyvärr stå ut med dom få bilderna jag lägger upp.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men tack så jättemycket! :D

2008-12-03 @ 22:46:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0