Pretty.Odd

Oj herre min gud! Kollade precis på rexnet (NTIs intranät) och såg att dataläraren hade skickat ut mejl angående bytet av intranätet och förklarade att han skulle skicka ut ett meddelande till alla om hur det gick på Excel och teorin istället för ett mejl eftersom att mejlen slutar funka på måndag. Såklart nyfiken som jag var (hade dock inga höga förväntningar på teorin, excel visste jag redan) kollade jag mina meddelanden, och jag hade fått ett litet meddelande där det stod VG+ och *trumvirvel* MVG! TYP AH MAAH GAAAADH säger jag bara! Det trodde jag verkligen inte, det som gick så OTROLIGT dåligt på teorin. Så nu får jag väl mest troligt MVG på kursen, det sa då läraren iaf. Ifall det går bra på teorin så skulle det inte ha varit omöjligt att få MVG och vad kan vara bättre än MVG? Jag är hur som helst extremt stolt över mig själv just nu. Nu blir det firande med julmust och godis ikväll. hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0