Sleepy sleepy!

Snacka om att jag har segat denna juldag. Somnade för det första vid tretiden, sov till tolv, var uppe i någon timme och åt lite mat, sen gick jag och sov igen. haha. Jag är ju för mycket, dagen har bara försvunnit. Vi åkte till mormor och morfar för lite middag, fick 500:- av dom till Östersundsresan. Har bestämt att jag ska spara minst 500:- från mina julklappspengar och i januari får jag min lön+studiebidrag så ska jag nog gå till frissan och stoppa in hårförlängningar, gud va kul det skulle vara. Ska prata lite med mammas kusin som är frisör och fråga vad hon tycker. Vill ju gärna få tjockare hår, men även längre. Imorgon ska jag till Björsbyn och rida Godde, sen bär det av till stan med mamma och shoppa på mellandagsrean! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0