Snö och rusk.

Ännu en måndag, jösses va tiden går snabbt. Snart är det jul, den ska firas hos pappa och sen på kvällen ska jag mysa med andra halvan av familjen (mamma, marcus och arne), det blir presenter hela dagen! Idag har det varit ännu en dag av att binda ihop Ericsson häften, tack och lov så har Madelene hållt mig sällskap men dock kommer hon inte tillbaka imorgon, man får ju hoppas att hon får jobba någon fler dag innan jag rör mig tillbaka till skolan nästa onsdag. Nu har dom i alla fall fyllt på choklad i kaffemaskinen på HS Copy, jag drack två koppar efter varandra. haha! Nu i veckan måste jag gå och köpa julklapp/2års present till Christoffer, tror nog det blir en hatt och en t-shirt faktiskt. Men nu ska jag bara sitta och ta det lugnt och hålla mig undan kylan som finns utanför huset, tror det var ca 17-19 minusgrader ute idag, usch usch!

Jag funderar förresten på att starta en liten jultävling, kanske ett juligt armband? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0