Ett ögonblick.

Tjohoo cookies!
Sitter på medieproduktionen nu och vi har fått i uppgift att skriva en text om ett ögonblick som vi sedan ska tala in och ljudsätta, vi har tidigare fått ljudsätta andra texter men nu ska vi göra våran egna vilket SUGER! Blä, hatar min egna röst xD Hade datakunskap innan det här och tydligen är våran mediekunskap/mediekommunikationslärare hemma med sjukt barn, så vi har ingen medienågot idag, som tur är så är det våran sista lektion, så vi slutar väl vid halv...tre kanske. SKÖÖNT! Sen ska jag nog hem och plugga tror jag, om jag nu kommer igång.

Ska göras denna vecka och nästa:
-NK-häfte om energi  Måndag
- Filmanalys (meko+meku) Någon gång i veckan
- Engelska filmanalys Någon gång i veckan
- Matteprov Torsdag
-
Excelprov Fredag
- Argumentative essay Nästa fredag

Tror att det var allt, men det känns som att jag har glömt något. Mycket att göra >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0