Ett stycke skadad Micki comin' your way!

Hej alla härliga människor, har ni haft en bra helg? Själv har min förkylning börjat bli bättre och det är jag tacksam för. Igår hade jag utvecklingssamtal, det var samma gamla visa, jag är så duktig och ambitiös blöhöblöhö, inget jag inte hört förut. Idag fick vi däremot tillbaka vårat svenska novellprov, och tro det eller ej med jag fick MVG. Gud så otroligt förvånad jag blev! Men glad såklart ;D En annan inte så trevlig sak som hände idag tänkte jag berätta om så jag får lite folk att tycka synd om mig. hehe. Vi var påväg till lunchen (vi äter lunch på restaurang Bryggeriet som ligger en bit bort från skolan) då mamma ringer och frågar om jag har halkat något eftersom att det var så halt ute, jag svarade nej och sen la vi på. När vi sen kommer in på Bryggeriet så går vi ner för en trappa (typ en lite svängd brandtrappa i metall eller vad man nu säger), jag går först och är inte så inne i att jag går ner för trappan. Hejsan hoppsan så dundrar jag ner för kanske tre trappsteg och slår i både rygg och arm. FY FAN så ont det gjorde kan jag säga mina kära vänner. Jag försökte att inte tänka på det förrän jag började känna av armen när vi satt och åt, det dunkade och hade sig och när jag tog av mig jackan så var det ett litet jack på underarmen, tänkte väl att det bara ömmade efter som att det var en rejäl smäll och det typ small i hela rummet när jag ramlade. När jag sen började röra på armen så kunde jag varken lyfta upp kniven eller skära i min mat. För att nu göra en mycket lång och tråkig historia kort så fick Christoffers mamma som är sjuksköterska kolla på armen sen och då hade den svällt upp ganska mycket, hon tror att det kan ha blivit en liten spricka i armen men säger att jag ska vänta i någon dag och om det inte blir bättre gå till läkaren. Så nu går jag mer armen tätt intill kroppen och kan knappt röra den. Det är ju roligt med tanke på att jag har ett ganska fullt schema och i veckan skulle jag dessutom börja träna på Helex och hoppa på fredag, vi får ju se hur det blir med den saken. Kan knappt ligga och skriva på datorn >.<

Själv hoppas jag på att det bara var en riktigt härlig smäll och att det gör lite ont för jag har ingen lust att gå omkring med en spricka i armen. Nu ska jag se på anime och tycka lite synd om mig själv.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennki

Jösses vad alla slår sig. Mamma går omkring med gipsad arm för hon lyckades bryta båtbenet, och nu trillar du och kör armen åt tjotahejti. Stackare.

2008-11-06 @ 06:04:11
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0