Glass i stora lass.

Förlåt för den dåliga uppdateringen, kan knappt sitta vid datorn och ännu mindre skriva på den. Men jag lever! Imorgon har jag fått en tid hos läkaren, så dom ska väl få klämma och känna på min arm och bedöma om jag måste röntga eller inte, själv tror jag inte att jag får göra det eftersom att det inte gör ont om man klämmer på benen i armen utan den är bara på sidan av underarmen som gör ont, men vi får väl se, det är ju lika bra att gå. Tröstshoppade lite idag, skulle egentligen köpa en jättesnygg skjorta som jag provade igår, men idag när jag kom in och skulle köpa den så var den SLUUUUT! arg.se eller?! Så då gick jag och köpte en stor och gosig stickad kofta istället. Hittade även en gullig liten väska på Gina som faktiskt var på rea. Behöver köpa mig ett par färgglada strumpbyxor. Lila eller orange, vad tycker ni?

Just ja! Våran granne jobbar typ på ICA. Tidigare har vi fått en massa chokladkakor och idag kom han upp med en hel varukorg med olika glassar, bäst eller vadå?! Så jag frossar i glass just nu xP Har hittat en favorit, den heter typ Bubliz eller något, god i alla fall.

Ska försöka skriva imorgon och berätta hur det gick hos läkaren. Nu ska jag fortsätta se på EMA's.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0