Händelselös helg.

Jisses, vill ni veta vad jag har gjort idag? Legat i min säng och sett en hel anime på 25 avsnitt och varje avsnitt är ca 24min långt. Dessutom har jag frossat godis som en jäkla gris i helgen vilket jag såklart ångrar nu. Igår var det hoppkurs på LRK, jag hade Bo Kasper (som alltid), skulle egentligen ha haft Titten men eftersom att han alltid lyckas göra sig illa eller vara sjuk så kunde jag inte hoppa honom, det är typ tredje gången jag är med på kurs och skulle ha haft Titten men fått Kasper istället. Förra hoppkursen gick åt helvete rent ut sagt, vi var ute och Kasper bara toksprang med mig (han gillar att hoppa lite väl mycket xP) så jag var ju inte lite rädd den här gången. Men allt gick faktiskt jättebra och jag var verkligen jättestolt över både mig och Kasper, han gick att kontrollera (trots att han sprang som en galning ibland) men han stannade i alla fall den här gången, själv kände jag mig avslappnad och inte ett dugg nervös. Så det var absolut en lyckad kurs, till och med Marie (ridläraren) tyckte att det gick jättebra och sa att jag var jätteduktig. Stolt stolt ^^ Det kanske är meningen att det ska vara jag och Kasper? hihi.

På kvällen skulle my parents på någon middag så jag fick lägenheten för mig själv. Bara jag och Stjärnor på is, gud så härligt xD När dom kom hem låg jag och kollade på One hour photo men orkade faktiskt inte se klart den, så jag somnade kanske vid elva? Vilken händelselös helg...

Kommentarer
Postat av: josefin

vilken söt blogg:)



sv: nejdu, fyfan så gott det var :P

2008-11-23 @ 20:47:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0