Lång dag hos farbror doktor.

Idag har jag då varit hos läkaren, dom klämde och kände på min arm och bestämde att jag nog borde åka och röntga. Så vi ringde morfar som kom och hämtade oss och skjutsade oss till Sunderby sjukhus. Såklart tar det ju hundra år innan man får komma in, grymt tråkigt att vänta eftersom att själva röntgen typ tar 3 minuter. Tydligen var det lunchrast för alla så vi var tvungna att vänta i typ en timme för att få svar. Morfar bjöd på fika medan vi väntade, jag tog en macka och Tropicana juice, mycket gott. Sen väntade vi lite till innan tjejen som röntgade mig kom ut och sa att jag inte hade någon fraktur, så då var det bara att åka hem. Har dock fortfarande förbannat ont och jag har börjat få ett stort blåmärke, men förhoppningsvis så blir det bättre snart.

Kommentarer
Postat av: caroline

Roligt att du är med och tävlar, nu ska jag kika tv. vad ska du göra? Ha en trevlig kväll!:)

2008-11-07 @ 22:06:47
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0