Pang pang!

God kväll!
Sitter och hör tv.n i bakgrunden, tror dom visar Miami Vice på trean, man hör bara en massa skott. hehe. Ikväll har jag sovit och sett på Stockholm international horse show, mycket kul faktiskt, bästa var ändå när en massa svenska kändisar hoppade, dom var faktiskt väldigt duktiga för att aldrig ha hoppat förut, jag är fasiken sämre än dom, det är illa med tanke på att dom fick typ två månader på sig och jag har ridit i ca 4-5 år.

Tänkte passa på att visa det jag köpte på kvällsöppet för några dagar sen.
Kameran på mobilen har ju dock blivit SUGIG.SE!!! så ni får ursäkta kvallan på bilden, måste verkligen skaffa mig en kamera, tror jag ska önska mig en Ixus av pappa i julklapp.



Grå oversize tröja, Cubus
Stickad sjal, Indiska
Svartglittrig stickad mössa, H&M

Ser ni förresten va mitt hår har växt, det börjar bli riktigt långt nu! Nu väntar jag bara på att luggen ska växa ut och bli lång och fin den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0