081004

Det snöade idag. DET SNÖADE! Nu går jag i ide, så var beredd på många inlägg varje dag. hehe. På med uggsen bara. Hatar vintern, det är väldigt svårt att inte se ut som michelin (hur det nu stavas) gubben. Stor jacka, stor halsduk, jättevantar.

Blev bjuden på Moas lilla födelsedagsfika imorgon, så jag gjorde ett armband åt henne, det är nästan så jag tar det själv, blev så himla nöjd med det ^^


Ljusrosa mockaband med ett silverhjärta och pinglor.


Glöm inte att kommentera, har haft 5 unika besökare idag och ingen lämnar ett spår efter sig, tråkigt tråkigt. Kom även ihåg att jag säljer lite armband ifall ni vill köpa ett :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj har det snöat hos dig?? :D Mys ju :) här bara regnar det ;P

2008-10-04 @ 22:35:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0