081009

Hej, och förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen idag.
Idag har vi i alla fall haft prov i engelska grammatik, ska inte säga hur det gick för jag har verkligen ingen aning. Men nog tror jag att jag får godkänt i alla fall. Dagen har gått hemskt snabbt tycker jag. Efter skolan gick jag till Christoffer och såg på lite South Park och väntade på att hans mamma skulle komma hem. Hon skulle nämligen följa med mig när jag provred en häst idag. Som jag kunde lista ut så blev hon jättesen eftersom att hon var i stallet och tog hand om sig egna häst först. Men vi kom iväg innan det blev mörkt och åkte iväg till Rutviksreveln där lilla Brooklyn stod. Brooklyn som hästen då hette var ett jättesött litet varmblod, jag fick göra iordning henne, sen skrittade vi iväg till en äng där jag fick testa rida henne lite grann. Hon var ganska pigg och hetsig och kunde nästan inte galoppera i höger galopp. Hur som helst så bestämde vi att jag skulle komma någon fler gång och testa rida henne lite mer, så vi får se. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Nu ska jag i alla fall se på Americas Next Top Model. Så ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0