Äntligen helg!

Nu när jag börjar filosofera lite över veckan så kommer jag på att jag minns inte ett jäkla skit av veckan som gått, det enda jag minns är när vi redigerade film i tisdag, det var då en upplevelse! Hur som helst, kom ganska nyss hem från stallet, har såklart anmält mig till klubbtävlingen som är den 25.e oktober, och den här gången fick jag ÄNTLIGEN Titten, WOHO! Så nu ska jag äga ut alla småbarn ;D

Mamma meddelade att vi ska vara barnvakt åt Wilda imorgon, för er som inte vet så är det mormor och morfars hund. Hon är helt galen, men jättesöt. Så jag kanske går ut och promenerar med henne om vädret inte är allt för dåligt. Ska nog även till Jennki och kolla på The breakfast club, älskar den filmen.

Men nu ska jag steka lite potatisbullar (LOVE IT!) och sen lägga mig och sega lite innan jag sover.
Ha en bra och säkert lite mer intressant kväll än mig. Kram!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar så mycket :D

2008-10-11 @ 12:34:13
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0