En jobbig lista.

Nu får ni veta lite tråkiga saker om mig.

1. Vad heter du? Mikaela
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm.. kanske Malin?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Viktoria.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur/Oxe
5. Vilken årgång är du? 92.a
6. Vart bor du? Luleå
7. Bott utomlands? Nej nej :P
8. Flyttat antal gånger? 8 gånger tror jag.
9. Vart skulle du vilja bo? Stockholm, New York eller Tokyo.
10. Vilken skolklass? Ettan på gymnasiet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Modejournalist eller fotograf.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
168 cm
2. Hur mycket väger du? För mycket
3. Hårfärg och frisyr? Axellångt, uppklippt med lugg. Rödbrunt.
4. Ögonfärg? Bruna
5. Mest nöjd med? Öhm.. inget?
6. Minst nöjd med? Mina lår.
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Nope, men hade det när jag var mindre. Mitt synfel växte bort.
9. Har du några piercingar/tatueringar? En, i läppen.

FAVORITER
1. Filmer? Oj, svår fråga. Min Granne Totoro och Elisabethtown.
2. Låtar? Allt på James Blunt's skiva "All the lost souls"
3. Årstider? Vår
4. Mat/dryck? Favoritmat vet jag faktiskt inte. Dryck är absolut iste!
5. Djur? Kanin och häst
6. Färg? Jag måste väl säga rosa. haha.
7. Parfym? Använder sällan parfym, just nu har jag Body Shops Japanese cherry blossom bodybutter.
8. Tv-program? Gossip Girl!!! och One tree hill.
9. Ämne i skolan? Allt med media i sig, alltså mediekunskap, mediekommunikation och medieproduktion.
10. Sysselsättning? Rida, bloggen.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min skinnjacka från Vila.
2. Vad använder du just nu för skor? Uggsen eller converse.
3. Favoritfärg på kläder? Jag är tråkig och säger svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En burberry halsduk och ett par supersnygga skor som jag har spanat in på Din Sko, lite biker inspirerade.
6. Favoritaffärer? H&M, BikBok, Gina och Monki.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hela studiebidraget, 1050:-, mer om jag får pengar av familjen.
8. Favoritmärke? Är faktiskt inte så brydd om märken, kläder blir inte snygga för att det är märkeskläder.
9. Vad har du för byxstorlek? 28/32
10. Vad har du för tröjstorlek? 36-38

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Sigurd aka Sigge.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Massa gamla kvitton.
b) Jobbväska just nu? En hel del skolpapper, mattebok, smink och plånbok.
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som jobbväskan.
3. Vad är du beroende av? Godis och Coca Cola light plus vitamins.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts cerat använder du? Ett jag fick för att jag spelade Guitar Hero på Yran, det är faktiskt en SJ logga på det, luktar vanilj. I love vanilj.
6. Vad tror du på? Kärleken
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är med i svenska kyrkan men ser mig inte som kristen.
8. Vad köpte du senast? En läsk på stallet.
9. Har du nåt husdjur? En kanin och en hund.
10. Var bor du? Bergviken, Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0