Fortfarande sjuk.

Idag när jag vaknade hade jag så otroligt ont i halsen, ni vet när man är sjuk och typ andas genom munnen när man sover för att man när så täppt i näsan och när man vaknar är man torr i halsen och det gör ont? Så kändes det, fast typ 100 gånger värre. Det kändes som att man hade bränt upp hela halsen, och det ville inte gå bort heller, jag låg och svalde hur länge som helst men det försvann inte. Nu har jag varit sjuk i ca två veckor, men det är helt och hållet mitt fel, jag har inte tagit mig tid att ligga och bli frisk, jag har bara varit i stallet och skött om Godde och Herkules, och idag ska jag iväg och rida på LRK. Jag får skylla mig själv helt enkelt. Som tur är kommer mamma hem med tidningar, julmust och mars åt mig snart, då blir jag säkert lite piggare. Jag som hade tänkt gå på stan idag, det är ju typiskt, men snart får jag börja bli frisk tycker jag. Nu ska jag se på lite Chobits, ni friska får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0