Ge mig jul!

Jag börjar känna att julen börjar smyga sig på mig, jag längtar efter att pynta rummen med stjärnor och hänga upp en massa juliga saker. Man känner verkligen när julen är påväg, det blir bara mörkare och mörkare, men i varje fönster ser man en stjärna lysa i fönstret och snön ligger tjock och fluffig över gatorna. Julen är härlig.

Någon jag längtar efter mer än nästan själva julklapparna är julskum (eller som jag säger, skumtomtar) och julmust, det är ju det bästa med hela julen! Jag praktiskt taget lever på det under december månad.
Vad tycker ni är det bästa med julen?

Mina absoluta julfavoriter!

Kommentarer
Postat av: bitte

alla julkappar och maten ja hela den kännslan av jul

2008-10-06 @ 13:46:32
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0