Give me some love.

Just ja, har ju glömt att berätta hur det gick med mitt stackars ögonbryn. Just nu är det väl sådär, slapp ialla fall blåmärke, men det är en stor bula under ögonbrynet som gör SÅ ONT >.< Jag ser ut som en neandertalare. haha!! men det kunde ha vart värre. Jag kan nog visa mig på skolfotot imorgon, dock vet jag inte vad jag ska ha på mig, men något ska man väl hitta i sin mini walk-in-closet som man inte ens kan gå i, men det är faktiskt ganska mysigt.

Föressten! Vädret här är PISS! Uscha säger jag bara, det regnar och blåser som om jag vet inte vad. Vet inte hur jag ska ta mig till skolan imorgon om det är sånt här väder, min cykel är ju typ pajj. Illa illa.
Hoppas att ni har bättre väder än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0