Höstrusk.

Usch, om man kollar ut genom fönstret ser man bara löv på marken och trädet som vinglar fram och tillbaka, det är verkligen höst nu. Ute blåser det och är kallt, känner dessutom att min hals börjar lägga av. Vill bara krypa ner under ett stort fluffigt duntäcke och ha en kopp te bredvid mig.

Imorgon har vi i alla fall datakunskaps prov i Word, hur kul kan man ha det?! Dessutom får vi reda på hur det gick på matteprovet, jag har inte höga förväntningar kan jag säga mina kära vänner. Det är bara att hoppas på det bästa.
Nu ska jag sätta mig ner och plugga lite inför imorgon, kanske avundas dom som får gå på blog awards, det hade ju varit något eller hur. Få klä upp sig, vilket jag ALDRIG gör, mingla med lite folk och bara ha det trevligt. Hoppas alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0