Lördagsmys

Sorry för dålig uppdatering, har dessutom ingen sladd till kameran eftersom att jag ska sova hos Christoffer, så jag laddar upp dagens outfit imorgon istället.

Hur som helst så har jag haft det supermysigt idag måste jag säga. Mötte upp Christoffer på stan och gick och köpte nå grejs till hans dator, sen gick vi och fikade på Roasters, kladdkaka såklart, ville även ha en smoothie men dom hade ingen yoghurt >.< så det fick bli en cola istället, har märkt att jag har blivit lite småberoende av cola nu. Sen gick vi hem och mekade med datorn, dessutom tvingade Christoffers mamma ut och och plocka rönnbär, oj va vi skrattade, just nu pågår det nämligen någon "fest" här hemma hos Christoffer med en massa hästtjejer, jag borde ju ha varit med xP Christoffer blev sugen på att gå ut och äta, så vi fick pengar av hans mamma för att vi hjälpte henne lite. Dock fann vi det väldigt svårt att få äta någonstans, vi gick först till Waldorf där det var fullt, efter det till Exotic där vi aldrig fick beställa, så då gick vi till Baan Thai, dom är alltid lika trevliga och gulliga där ^^ och precis när vi hade beställt och fått våra drickor så kommer Moa och Robin in, så helt plötsligt blev vi ett gäng på fyra, måste säga att det var väldigt mysigt, det var jätte längesen vi var med varandra allihopa. Vi satt bara och pratade en massa och åt av varandras mat. Jag tog fyra små thailändska rätter :) Dom skulle tydligen på bio vid nio så vi följdes åt till Hemmakväll och köpte godis, jag och Christoffer ska nämligen lana lite Guild Wars ikväll, hujja va nördig jag är xD

Jaja, nu väntar Christoffer på mig, ni får ha en bra kväll så kommer det lite bilder på kaninen och mig imorgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0