Mediekommunikation A

Hallå!
Sitter på mediekommunikationen och ska analysera en reklambild och en nyhetsbild, inte så roligt. Sen har vi datakunskap, det blir väl att träna till Wordprovet nästa fredag. Vet ni vad vi får till lunch idag? TACOS! hehe, deni ;D Om vi hinner så ska vi springa till Pressbyrån och köpa lite kanelbullar, det är ju trotsallt kanelbullens dag imorgon.

Efter skolan kanske jag och Micke går och fikar på Waynes, vill ha deras iste, det var ju GRYMT gott!

Just ja, jag såg Pingu igår, han var ju jättesöt :3 Stackars människa som var i den där enorma Pingu kostymen, alla barn petade och klämde på honom. Ska lägga ut bilder på honom när jag kommer hem. Nu ska jag skriva klart analysen innan vi slutar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0