One of the brightest stars.

Sitter och läser allas bloggar om hur det var igår på Blog awards, man blir ju inte lite avundsjuk alltså. Men om det blir någon fler gång så ska jag då vara där, promise!

Hur som helst, om man berättar om vad en icke Blog Awardsande tjej har gjort idag då så kan jag berätta att jag har haft feber hela dagen på skolan, Wordprovet gick åt helvete (ursäkta ordvalet) och jag höll på att börja gråta när vi fick tillbaka matteprovet, så dåligt gick det verkligen, var på gränsen att få IG, och det är verkligen inte bra! Dessutom har det regnat idag. Urk säger jag bara. Men maten var i alla fall god, det är ju positivt. Lite senare ska jag iväg och rida, förhoppningsvis rider vi inte ut idag eftersom att det är så dåligt väder. Men vi får väl se.

Sitter och kollar på Onlys hemsida, jag måste säga att dom har OTROLIGT mycket snygga kläder, ska slänga ihop något fult litet kollage så får ni se vad jag suktar efter. Tror jag ska beställa där i från när pengarna rullar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0