Sämst?

Alltså, hur dålig får man vara?! Jag gick nyss på toa, släckte lampan innan jag gick ut och hela lägenheten var typ kolsvart. Jag sträckte ut handen för att hitta dörröppningen (stängde aldrig dörren.) och BANG så gick jag rakt in i kanten på väggen med ögonbrynet. Ursäkta, men FYFAN va ont det gjorde! Fick sätta mig ner på golvet i mörkret och bara hålla handen för. När jag kunde ställa mig upp kylde jag ner ögonbrynet lite ovanför handfatet och då såg man hur det var helt blått nedanför ögonbrynet. KUL! Då får man gå med världens blåmärke vid ögonbrynet imorgon, smällen tog lite på kindbenet också, men det tror jag inte är någon fara. Känner hur det dunkar i ögonbrynet >.< Vi får väl se om det ser ut som att jag har varit i slagsmål imorgon, då måste jag väl nästan fota.

Nu ska jag ialla fall tycka synd om mig själv och fortsätta se på Ouran High School Host Club.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0