Shine on.

Jag har hakat på "trenden" att göra egna armband, dels för att det verkar jätteroligt att pyssla med och dels för att dom är grymt snygga. Så idag var jag förbi Pearlshop och köpte lite mockaband och tillbehör, kunde inte vänta till min leverans från Pagoni som borde komma i början av nästa vecka. Sitter även och Traderar hem en massa fina berlocker, saknar dock peacetecken, så ifall någon vet vart det finns att köpa så blir jag jätteglad ifall ni lämnar en liten kommentar om det.

Sen ifall någon är intresserad av att köpa ett armband så hör av er så kan jag ju visa bilder på färger och berlocker. Priset kommer ligga runt 50:- beroende på vad du vill ha för berlock och om du vill ha flera.


Mamma fick ett rött och jag gjorde ett brunt åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0