Shopping och hästar=kärlek!

Vilken dag alltså! Vi hade idrott på Inpuls idag, lätt aerobic. Ganska simpelt, lite för simpelt, men tydligen så är det många som inte har någon som helst rytm i kroppen och det är ganska roligt. Förlåt om jag mobbar någon nu xP På eftermiddagen hade vi prov i svenska, typ analysera någon novell och samtidigt fick jag tillbaka en uppsats om en betydelsefull person, och gissa vad jag fick för betyg. MVG! Oh yeah! Det var ju lite pinsamt att sitta och fnissa och flina i ett rum där folk är tysta och gör prov, men jag kunde inte låta bli. Blev så otroligt lycklig. Så efter skolan begav jag mig ut på jeansjakt, och vad tror ni händer? Jo, på BikBok har dom typ världens rea (hade kunnat plocka med mig hela rea-avdelningen!) och såklart eftersom att det är min lyckodag så hittar jag ett par supersnygga, enkla gråa jeans för 200:- OCH en oversize t-shirt som det har stått om i några tidningar för typ en hundring, så jag bara tog det och sprang till kassan. Superkul! Ska nog ha på mig jeansen imorgon, men tröjan får nog vänta för jag måste skaffa ett smalt skärp till den först. Idag kom även ett snyggt, tjockt flätat skärp som jag traderade hem, det ska jag också skaffa en tröja till.

Goddes ägare ringde även idag och frågade om jag ville ut och skritta med honom, så lite hästar hann jag även med, kom inte hem förrän vid niotiden. Jag och Christoffers mamma for ut och skrittade i över en timme, det blåste och var lite eländigt, men ändå ganska mysigt.

Nu är det South Park.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

shopping är alltid kul :) GRATTIS till ditt MVG

2008-10-23 @ 11:22:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0