Überdag!

Oj oj, vilken underbart bra helg jag har haft. Berättade ju tidigare om gårdagen. Hur som helst, idag åkte jag iväg till Herkules ganska tidigt, skulle ju både rida och pyssla i stallet och det tar ju sin lilla tid. När mamma ringde så sa hon att dom hade några presenter åt mig, och när dom säger det så brukar det betyda typ lite godis och nya sockar, men när jag öppnade bildörren så låg det ett Guitar Hero och tittade på mig, överlycklig eller vadå?! MEN! det bästa var ändå att dom hade hittat julmust och skumtomtar, aaaah! Tyvärr så kunde jag inte skrika eftersom att jag är jättehes, men jag försökte i alla fall. Sen hade jag även fått en julstjärna och en ask till mina berlocker och annat armbandsmaterial. Om ett tag ska vi dessutom till mormor och morfar och äta mormors special chokladbollar, förhoppningsvis får jag en liten slant ^^

Mycket bra dag.
Puss!

Föressten, vad säger ni om att jag gör om bloggen lite? Typ header och färger, den ser så tråkig ut nu.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket ;D

2008-10-27 @ 13:59:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0