Fredag, äntligen!

God dag alla härliga människor!

Sitter just nu på datorkunskapen och jobbar med Word, måste säga att det inte är världens roligaste. hehe. Slutar halv två idag, då ska jag svänga förbi stan och köpa en kofta åt mamma, en sjal åt mig själv och förhoppningsvis så hittar jag ett par gråa grovstickade strumpbyxor också. Sen ska jag nog lägga mig och sova i några timmar innan det bär av till stallet, idag ska vi hoppa, ser verkligen fram emot det. Om jag har tur så får jag Titten också, då blir jag extra glad :)

Ska även fota dagen outfit när jag kommer hem så ni får se min nya kofta, alla påpekar att den ser jättemysig ut och det är den verkligen. Hoppas ni får en bra fredag.

Just ja, igår hade jag 5 unika besökare, vilka är ni? Är det någon som läser min blogg hela tiden eller kommer ni bara in på den av misstag, vill gärna veta.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag funderar på att beställa dem bruna...tror jag har lättare o matcha dem..men jag får se :D

2008-09-26 @ 10:44:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0