God natt!

Mamma kom just in och kollade på mig när jag satt i mörket med datorn i famnen, klockan är redan tolv och jag har spelat The Sims 2 i flera timmar nu, det är ju nästan så jag skäms. haha. Så jag orkar inte duscha ikväll, gör det imorgon på morgonen istället, måste ju ändå släppa ut kaninen nu. Sen blir det sovtime!

Måste påpeka att ni är så OTROLIGT dåliga på att kommentera. Idag har jag haft sju läsare (nytt rekord, woho!) och EN har kommenterat, dålig stil av er tycker jag! Man vill ju veta vad ni tycker om bloggen. Kommentera lite mera, gnäll på mig om jag är tråkig, vad som helst :P

Nu får ni sova så gott och så hörs vi imorgon.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0