Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer.

Förlåt för dålig uppdatering och noll bilder idag. Slutade jättesent idag, sen sprang jag och Christoffer iväg på stan, han shoppade lite t-shirtar, sockar och ett par vantar. Själv hann jag inte gå något på stan, men som tur är så är det kvällsöppet på stan på torsdag, så då ska jag väl spendera lite pengar ifall jag hittar något. Dessutom kommer Pingu och besöker stan, det kan man ju inte missa. Efter stan blev jag medtvingad till stallet för att skritta Micce lite, det var mörkt och kallt, men ganska mysigt ändå. Nu har jag precis kollat klart på Gossip Girl, kan knappt vänta till nästa vecka. Vet dock inte vad jag ska hitta på nu, får väl ligga och kolla på tv ett tag innan jag går och lägger mig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0