Lördag morgon.

God morgon! :)
Idag är det superfint väder här, dock ganska kallt. Men det är soligt och allt ^^ Funderar på att hoppa in i duschen även om jag inte ska göra så mycket idag. Jag sitter väl inne och spelar The Sims 2 eller något. Haha, vilket liv jag har!

Sitter fortfarande och funderar på den där snygga oversize koftan från Bik Bok, den är ju så snygg! Men, ska jag köpa den i vitt eller grått? Tror det lutar mot den vita. Förhoppningsvis får jag mina skor nästa vecka också, det ska bli kul. Men det brukar ju alltid bli tjorv när man beställer saker.


Hittade dom här snygga skorna på tradera, vill nog ha dom i rosa. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0