Måndag.

Äntligen hemma, som jag sa imorse så har jag lång dag idag med MÅNGA lektioner. Men det har gått bra. På NK.n fick vi baka en kaka, det var lite random. Efter skolan mötte jag Christoffer och så gick vi på stan, han skulle köpa lite småsaker, jag hann springa in på Gina och hitta en massa härligheter som man bara vill plocka åt sig, fanns ett svart kort fodral på ett rea ställ som jag SÅ gärna vill ha, men trots att det bara kostade 64:- så känner jag att jag verkligen inte har råd. Ska försöka tigga lite pengar av mamma.

Nu ligger jag i sängen bland en massa kuddar och myser, hittade lite choklad i kylen så då var min dag gjort :D Funderar på om jag ska spela lite The Sims 2. Jösses, jag har blivit helt beroende av det.



"Rabbits need a balanced diet and plenty of exercise"
Det är ju min t-shirt, kaninägare och allt.
T-shirt store, 279:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0