Nu ska jag satsa!

Kom hem från stallet för ett tag sen, ridningen gick helt okej. Om två veckor har vi hoppning, yay! ^^ Passade även på att anmäla mig till en dressyrkurs i början av oktober och ställa mig i kö till träningsgruppen i hoppning. Nu blir det allvar med ridningen, ska verkligen försöka börja tävla lite mer och vara med på lite mer.

Dom svarta chinosen fanns i Piteå, så nu har jag ett par gråa och ett par svarta. Bra med nya byxor inför höst och vinter. Sitter även och funderar på om jag ska köpa en jättefin lite oversize stickad kofta från BikBok, men den kostar ändå 400:- och jag behöver en ny väska. Vi får se. Måste ju ha råd att åka till Stockholm också.

I helgen ska jag bara vara hemma, städa och göra en massa tråkigt, ska nog rensa min garderob lite också, det är så stökigt där. Rolig helg, eller hur? Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0