Ny header :)

Som ni kanske ser så har jag en ny header, verkligen inget speciellt. Men kände att jag ville byta och nu när jag ändå hade tillgång till photoshop så passade jag på. Hoppas att ni kan stå ut med den.

Just nu sitter jag och segar, det är en kvart kvar på våran tre timmar långa medieproduktion, sen är det bara redovisning på engelskan kvar, då är dom sega dagarna över! Imorgon har vi idrott på Inpuls, vi ska ha ett PSI pass, ska faktiskt bli ganska roligt. Funderar på om jag ska sova hos Christoffer idag, fast jag har ju sovit där i typ en vecka i sträck nu :P men det känns så tomt att sova utan någon bredvid en. Vi får väl se, annars blir det väl The Sims 2 kväll idag igen. Vilket liv jag har. Imorgon får ni nog se mig i mitt svarta fodral, förhoppningsvis är det tillräckligt långt, vill inte att det ska sluta halvvägs ner på rumpan. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0