Ont i huvudet.

Förlåt så hemskt mycket för att jag har varit så osocial med er! Har inte mått toppen bra och har verkligen inte haft någon som helst lust att skriva, jag ska försöka bättra mig.

Idag har jag haft ont i huvudet PRECIS hela dagen, ögonen har typ hållt på att ploppa ur. Så min mentor tvingade mig att söka upp skolsköterskan, tyvärr var hon inte på skolan idag men imorgon ska jag nog svänga förbi henne och se var hon säger. Själv tror jag det beror på att jag sover och äter dåligt. Annars har vi haft LÅNG dag idag. Fick reda på att vi får sovmorgon imorgon för att svenskaläraren ska på kurs i Stockholm, alla jublade. Personligen hade jag gärna följt med dit och våran engelska lärare har meddelat att hon är gravid (SURPRISE!) vilket jag har gissat i typ två veckor nu eftersom att hon har tighta tröjor och världens putmage. Blev även påmind om att jag måste göra Power-point presentationen om mig själv, men den får bli sent ikväll för nu ska jag se Gossip girl! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0