Seg söndag.

Usch va seg jag har varit idag, har bara sprungit ut med hunden när det har behövts. När man talar om trollen så sitter hon och glor på mig och gnäller just nu. Imorgon kommer familjen hem så då slipper man vara hundvakt. Jag ser fram emot skolan även om jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig. Förhoppningsvis kommer mamma hem med något snyggt från Stockholm. Nu när dom har varit där blir jag också så himla sugen på att åka, men jag får vänta till slutet av nästa månad, som tur är brukar veckorna gå rätt fort.

Jag är SÅHÄR nära på att promenera iväg till kvantum och köpa glass, men det ekar på kontot och jag är lat. Dessutom vill jag ju gå ner i vikt, så glass kanske inte är det ultimata att äta. Jag får gå och blanda ett glas persikosaft istället och kanske gräva lite i kylen, börjar bli hungrig.

Hoppas det blir varmt imorgon också, enligt mamma ska det tydligen bli det. Då kanske man slipper klä på sig som ett dagisbarn. Nu ska jag krypa ner i sängen och kanske somna tidigt. Ni får sova så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också varit seg idag! :P

2008-09-07 @ 22:51:48
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0