Sjuuuuk!

Usch usch, nu vill jag bara dö. Jag fryser som en gnu och jag har en knöl i gomen (gommen?) som jag SKITONT! kan inte svälja, äta eller liknande. Sitter här i tjocka mjukisbyxor och min klasströja, har även min morgonrock runt mig. Jag vill inte bli dödssjuk! Jag vill ju hänga med på skolan och allt, jag har inte tid att vara sjuk!

Pratade med mamma idag, dom hade det bra i Stockholm, och hon hade redan köpt på presenter till mig =) vill dock ha ett par skor från Monki som hon inte hittade. Vet någon om det går att typ ringa dom och be dom skicka ett par eller något sånt? Vill verkligen ha dom.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och bli FRISK! punkt slut.
Sov så gott :D


Gillar faktiskt mina bruna ögon på den här bilden. Kände mig extra söt idag, kanske var för att det skulle vända om och göra mig sjuk sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0