Snyggskorna och chinos.

Oj oj oj va mina nya chinos är snygga, och riktigt sköna också. Tyvärr var jag tvungen att byta från en 36 till en 34 och 34 fanns bara i grått, hade velat ha svarta, men dom gråa är också riktigt snygga och mamma ska ringa till Gina Tricot i Piteå och fråga om dom finns i svart. Mamma beställde även VÄRLDENS snyggaste skor till mig idag.

Så dessa kommer förhoppningsvis hem till mig redan nästa vecka, så då ska jag matcha dom med mina chinos. Snyggt snyggt!

Hann klart med Medieproduktions läxan idag, den var faktiskt inte så jobbig som jag trodde, det bara flöt på. Så jag hoppas att läraren gillar det jag skrev. Men nu ska jag krypa ner i sängen och hitta på något, kanske läser lite, är faktiskt väldigt pigg. Imorgon blir det stan igen innan jag åker till stallet på kvällen. Hittade lite snygga saker idag som jag nog måste prova imorgon.
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

dom är från gojane.com. ja jag vill ha dom supermycket men gojane är ju från usa så då kommer det bli svindyrt med frakt och allt :/

2008-09-12 @ 07:51:21
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0