Toblerone och sofis mode.

Måndag igen, helgerna går så fort. Hur som helst fick vi sluta tidigare idag eftersom att läraren i mediekunskap var hemma med sjukt barn, HÄRLIGT! Det är alltid lika kul på skolan, tro det eller ej! Vi flummar omkring och skrattar, jag trivs verkligen.

The family kom hem från Stockholm idag med mycket fina presenter, bland annat armband från Topshop och Japanese cherry blossom bodybutter från Body Shop, oj oj va jag har suktat efter den länge men har inte hittat något i den serien. Ska ta på mig allt nytt imorgon och ta en dagens outfit bild.

Nu ska jag nog spela lite The Sims 2 och sen lägga mig och läsa Sofis Mode och äta en massa toblerone.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0