Dagen börjar plågsamt

God morgon!
Idag kommer typ hela morgonsinlägget att vara en massa klagande! För det första så kom jag knappt upp ur sängen, när jag väl skulle börja röra på mig så glömmer jag först mitt lipsyl, jag går in och hämtar det och går ut, kommer på att jag glömt ge kaninen mat, går in igen. Nu har jag då sprungit in två gånger, denna gång hinner jag komma en bit och drar upp mina hörlurar innan jag upptäcker att jag har glömt min MOBIL! vid det här laget är jag ganska sen och borde vara en bra bit på vägen för att inte komma försent, men ni kanske förstår, man kan inte leva utan sin mobil så jag sprang ju såklart tillbaka och hämtade den. Nu var jag äntligen påväg till skolan när jag inser att mina nya skor från Vagabond manglar sönder mina hälar, tillslut börjar jag halta och man ser verkligen hur folk kolla snett på mig men vad fasiken ska jag göra? Tar mig hur som helst till skolan i enorma plågor och får höra att Kalle våran mediekommunikation/kunskapslärare är SJUK! Dö dagen dö. Fick ett plåster av en annan lärare och väntar på att våran svenskalärare som även är rektor för medieprogrammet ska bli ledig så jag kan gå och tigga plåster till andra hälen också, så nu går jag omkring på skolan utan skor och i vita sockar. Fint...

Hoppas eran morgon har varit bättre än min. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Allt bra? :)

2009-04-08 @ 09:18:37
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh de är inte så kul :/

allt är bara bra här :)

hoppas du kommer på nå att göra :)

2009-04-08 @ 09:26:40
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0