Ellospaket till mig!

Idag hämtade jag ut mitt Ellospaket, hade inte så jättehöga förväntningar och trodde faktiskt att jackan skulle sitta ganska dåligt eftersom att dom på Gina Tricot har gjort det. Rev upp paketet och öppnade skolådan, där låg ett par jätteknalliga hallonrosa sandaler som var helt underbara! Mamma blev avundsjuk och jag blev jättenöjd då dom passade perfekt. Rev upp påsen till jackan, och till min stora förvåning så var den mycket finare i verkligheten än på Ellos hemsida, detaljerna var lite mer matta i färgen och det gjorde att den såg lite vintage ut, tunn var den också. Provade den och den satt som ett smäck! Skitsnygg var den också! Så jag är supernöjd med min lilla tidiga födelsedagspresent. Till Anja då som ville veta hur den var i storlek och såg ut på så kan jag säga att den var faktiskt ganska normal, jag är ju en 36-38a men tog 38 för att vara på den säkra sidan, armarna var perfekt långa och den satt bra, så jag skulle säga att dom är normala i storleken.


Kommentarer
Postat av: Anja

Tack så mycket för tipset! Och tack för länken. Den var skitsnygg på dig!

2009-04-03 @ 12:17:31
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är alltid så kul att hämta ut paket ;)

2009-04-03 @ 18:40:23
URL: http://carolinenorman.blogg.se/
Postat av: Nydumpad

jag har också funderat på att klicka hem jackan...

2009-04-05 @ 11:39:08
URL: http://nydumpad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0