Hard work work

Fan vilken idrott alltså! Uppvärmning, stafett, styrketräning och sen någon konstig jäkla kinafotboll/krabbfotboll. Det märks att jag inte har speciellt bra kondis, men jag tog mig igenom passet i alla fall. Just nu är det lunch och jag sitter hemma hos Christoffer och trycker i mig en massa glass, nyttig lunch alltså. Sen är det tretimmars medieproduktion och om jag inte minns fel så ska vi börja med bildbehandling i Photoshop. JIPPIE! Äntligen något man kanske kan göra bra? Vad fasiken ska jag göra efter skolan? Jag har faktiskt ingen aning, ska nog gå runt lite på stan om jag orkar, se om dom har fått in lite grejer som jag vill ha från Monki. Vädret är i alla fall kasst idag också. Kallt, mulet och bara allmänt grått. Känns mer som höst än vår, men till valborg ska det tydligen vända. Är det någon som är ledig på torsdag?  Jag har nämligen hört folk som är det men vi är inte det, mycket dumt.

Kommentarer
Postat av: Jennki

Galet om man är ledig på torsdag ju, jag menar.. Det är inte en röd dag eller något sånt :P

2009-04-28 @ 19:54:20
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Du får ut o träna kondition nu då ;) haha

2009-04-29 @ 11:13:03
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0