I love söndagsshopping!

Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket på hjärtat och varit borta nästan hela dagen. På bussen in till stan satt jag framför en tjej som hade ett ordförråd som bestod av "Bah", herregud så less man blev på henne. Hur som helst, hade spanat in en jättesöt topp på Lindex igår som jag inte hann prova då utan gjorde det idag istället, satt SUPERFINT! hade dock velat ha en medium bara för att den var liiite längre och jag har fobi för toppar som jag anser är för korta (dom måste gå över mina fettohöfter och gärna nedanför rumpan) men jag tog den ändå för att den var så jäkla fin! Hittade även en svart BH på rea och eftersom att det var tag 2 betala för 1 så hittade jag en fulsnygg tanttröja som var jätteslapp och mysig som jag också fick med mig hem.  Norpade även åt mig en t-shirt från Monki som jag har kollat på länge och hör på detta, det var en LARGE! är det som har blivit jättefet eller Monki som har små kläder? Dock tycker jag ju om när allt är lite oversize så det kanske är därför.

Myströjan och den otroligt fina toppen!


Monki tischa, funkar alltid!



Middag var palt hos mormor och morfar, supergott och jag var jättehungrig, åkte sedan tillbaka till pappa och såg på One Tree Hill i väntan på att dom skulle komma hem. Fick en söt tischa av dom från Esprit i tidig födelsedagspresent (HALLÅ jag fyller ju faktiskt år imorgon!). Nä, nu babblar jag alldelens för mycket, måste hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt krypa ner i sängen, är extremt trött och imorgon är det ju skola, blä blä blä!

Puss på er hörrni och glöm inte att gratta mig imorgon. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0